WebinarJam vs Zoom: Vilket är rätt för dig? (2025)

Axel Grubba, 01 mars 2024
WebinarJam vs Zoom: Vilket är rätt för dig? (2025)
Börja sälja digitala produkter med Crevio
Crevio Logotyp
Crevio
Sponsrade
5.0
(1)
$ 29.00 / mån
Crevio är en plattform för kreatörer att sälja digitala produkter, tjänster, kurser och tillgång till andra tredje... Läs mer om Crevio

WebinarJam vs Zoom: Vill du hoppa direkt till svaret? Den bättre webinarplattformen för människor som menar allvar med att hålla webbseminarier är WebinarJam.

Sedan covid-19-utbrottet har fler och fler av oss förlitat sig på webinar programvara som ett kommunikations-, försäljnings- och marknadsföringsverktyg.

Statistiken stödjer detta. WebinarJam har mer än 50,000 kunder, och Zoom rapporterade 300 M+ dagliga mötesdeltagare, bara i april.

Oavsett om du använder webbseminarier i utbildningssyfte, möter kunder, kommunicerar med anställda och kollegor eller för att generera potentiella kunder, går rätt plattform långt för att garantera din framgång.

I själva verket en nyligen ON24 undersökning hittade det:

  • 95 % av de tillfrågade säger att webbseminarier är avgörande för deras försäljnings-, marknadsförings- och leadsgenereringsstrategier
  • 89 % håller med om att webbseminarier är den bästa plattformen för affärstillväxt och uppvisning
  • 76 % genererar fler potentiella kunder med hjälp av webbseminarier än någon annan marknadsföringsmetod
  • 69 % lyckades öka sin marknadsandel med hjälp av webbseminarier

Så, med den här statistiken i åtanke, låt oss gå in på det stökiga i detta WebinarJam vs Zoom recension!

Snabb överblick:

WebinarJam Zoom
översyn ★ ★ ★ ★ ★ ★★★★ ☆
Startpris $ 499.00 / år $4000/månad/användare
Bäst för Från soloprenör till företagsanvändning, WebinarJam har kraften till lägsta pris. Zoomvideowebinarier gör det möjligt för små och medelstora företag och stora företag att enkelt genomföra stora onlineevenemang.
Idealiskt antal användare 1 - 1000+ 1 - 1000+
Viktiga funktioner ✔ Varningar/aviseringar
✖ Anpassningsbart varumärke
✔ Event Management
✔ Livechatt
✔ Flera värdar
✔ On-Demand webbseminarier
✔ Omröstningar/röstning
✔ Frågor och svar
✔ Rapportering/Analytik
✔ Skärmdelning
✔ Marknadsföring i sociala medier
✖ Varningar/aviseringar
✔ Anpassningsbart varumärke
✖ Event Management
✔ Livechatt
✔ Flera värdar
✖ On-Demand webbseminarier
✔ Omröstningar/röstning
✔ Frågor och svar
✖ Rapportering/Analytik
✔ Skärmdelning
✖ Marknadsföring i sociala medier

Vad är WebinarJam?

WebinarJam är molnbaserad teknik som drivs av ett företag som heter Genesis Digital som har funnits i 4+ år. WebinarJam låter dig vara värd för upp till 5,000 XNUMX deltagare med maximalt sex presentatörer per webbseminarium.

Din publik kommer att njuta av bilder i hög upplösning (HD), 30 FPS (bilder per sekund) och högkvalitativ video- och ljudsändning.

Med WebinarJam, kan deltagarna komma åt dina webbseminarier via mobil, surfplatta, bärbar dator och stationär dator. Och som värd kan du använda antingen ett privat eller öppet livechattflöde för att kommunicera med dina tittare. Du kan till och med spela in din sändning för att köra den igen vid ett senare tillfälle. Dessutom finns schemaläggningsverktyg tillgängliga för att hjälpa dig organisera genomförandet av dina webbseminarier.

Kortfattat, WebinarJam har mycket att erbjuda.

WebinarJam Målsida
Källa: WebinarJam

Vad är Zoom?

Zoom grundades 2011 och beskriver sig själv som en "innovativ video-först enhetlig kommunikationsplattform."

Användare kan vara värd för videomöten, webbseminarier och röstsamtal via mobila enheter, stationära datorer och konferensrumssystem. Zoom är i första hand en allmän videokonferensplattform riktad till företag – men de erbjuder också en funktion för live-webinar-sändning. Plus, Zoom integreras med Facebook Live och YouTube, vilket gör distribution av webbseminarier till dessa plattformar till en lek.

Tycka om WebinarJam, Zoom möjliggör även privat- och gruppmeddelanden i realtid. Och på liknande sätt kan du spela in och transkribera webbseminarier och integrera med kalenderschemaläggningsverktyg som iCal, Gmail och Outlook.

Så nu vet du vem Zoom och WebinarJam är, låt oss se hur de jämförs...

Zoom webinars målsida
Källa: Zoom

1. WebinarJam vs Zoom: Enkel installation

WebinarJam

När du går för att skapa ett nytt webinar i WebinarJam, det finns två alternativ:

  1. "Express konfiguration"
  2. "Fullständig konfiguration"

Som namnet antyder är Express-valet perfekt för att ställa in något snabbt – du kan ha ett webbseminarium redo att gå inom några minuter.

Medan den fullständiga konfigurationsvalet tar upp till 10 minuter och är mer anpassningsbart, vilket ger användarna hela utbudet av alternativ. Det finns nio steg att gå igenom, var och en innehåller flera paneler, och varje panel expanderas för att ge ännu fler valmöjligheter.

Detta kan verka förvirrande och överväldigande för förstagångsanvändare.

Zoom

Att skapa ett webbseminarium via Zoom är något annorlunda. Du står inför en sida där du anger alla dina detaljer, inklusive webbinariets ämne och syfte, starttid, hur länge det kommer att pågå och i vilken tidszon.

Du väljer om du vill använda video och/eller ljud, kryssar i om du vill ha en Q&A, kör en övningssession först och/eller spelar in ditt webinar.

Sammantaget erbjuder Zoom ett enkelt att följa webbseminarium.

Enkel installation: The Verdict

Zoom

Det är lika enkelt att skapa ett webbseminarium på Zoom som det med WebinarJams Express Configuration. I den meningen finns det ingen total vinnare där.

Men om vi skulle jämföra Zoom med WebinarJams Full Configuration-alternativ, vi måste säga att Zoom vinner när det gäller lätthet.

Även WebinarJam's Full Configuration kan erbjuda fler funktioner, det är mer komplext att ta tag i.

2. WebinarJam vs Zoom: Webinarregistrering

WebinarJam

Du har några alternativ när det gäller att ställa in registreringen. Om du vill fånga din publiks data genom att få dem att registrera sig för att delta, WebinarJam erbjuder registrering med ett klick. Detta gör att du kan skicka en "klicka för att registrera" e-post till din e-postlista – det här gör vad det står på burken, alla som klickar på den länken registreras automatiskt på ditt webbseminarium. 

WebinarJam ger också användarna flera mallar som låter dig designa din registrering och tacksidor. 

Zoom

Att registrera sig för att delta i ett webbseminarium på Zoom är ganska enkelt. Deltagarna behöver bara ange sitt namn, e-postadress och bevisa att de inte är en robot – vilket är utmärkt för att bygga din e-postlista. Och som webbinarievärd kan du antingen godkänna deltagares deltagande automatiskt eller manuellt.

Webinarregistrering: Domen

Rita

Sammantaget kände vi båda WebinarJam och Zoom gör det enkelt för webbinardeltagare att registrera sig. Dock, WebinarJam har ett litet försprång – eftersom potentiella kunder kan registrera sig med bara ett klick, finns det ingen formulärfyllning. 

3. WebinarJam vs Zoom: Delta i webinariet

WebinarJam

Delta i en WebinarJam-skapad händelse görs i en webbläsare. Du klickar bara på mötets URL för att komma åt webbinariet.

Som webbinarievärd har du en instrumentpanel där du kan se vad din publik ser. På din högra sida finns huvudkontrollpanelen där du kan se ditt livechattflöde. Det är också där du kan hantera de bilder och åhörarkopior som du kommer att använda under webbinariet.

Zoom

Innan du deltar i ett Zoom-webinarium måste du ladda ner Zooms programvara till din enhet. Så tillåt extra tid för att ladda ner programvaran före webinariet, i händelse av några problem. Det här kan tyckas krångligt om du bara vill delta i ett webbseminarium eller två och/eller inte vill slösa bort värdefull lagring på din enhet.

När du har laddat ner Zoom, skapa ett konto med din e-postadress och ditt lösenord. Du kan komma åt alla schemalagda webbseminarier som du har blivit inbjuden till via länken som du har skickats till.

Som webbinarievärd bestämmer du om deltagare kan gå med i webinariet innan du har loggat in.

Att delta i webinariet: Domen

WebinarJam

Sammantaget, WebinarJam vinner den här omgången för att det helt enkelt är lättare att komma åt webbseminarier. Du behöver inte ladda ner någon programvara!

4. WebinarJam vs Zoom: Webinar Audio/Video Quality

Kvaliteten på ditt ljud och din video kan inte underskattas. Du kommer inte att generera potentiella kunder eller försäljningar om deltagarna inte kan höra eller se dig särskilt bra!

WebinarJam

WebinarJams videoströmning är byggd på YouTube Lives plattform. Så du får inte nödvändigtvis den högsta AV-signalhastigheten eftersom strömmen komprimeras medan webinariet spelas in.

Zoom

Förutsatt att du har en bra internetuppkoppling är video- och ljudkvaliteten på Zoom perfekt för livewebinarier och konferenssamtal. Det finns ingen ljudkomprimering eftersom du inte laddar upp sessionen medan du spelar in.

Ljud-/videokvalitet på webbseminariet: domen

Zoom

Vinnaren här är Zoom bara för att dess ljud- och videokvalitet är överlägsen.

5. WebinarJam vs Zoom: Analytics

WebinarJam

WebinarJams analyser är ganska sofistikerade och genererar datarapporter över fem kategorier:

  1. Trafik
  2. Inuti ditt webbseminarium
  3. intäktsgenerering
  4. Meddelanden
  5. registranter
  6. Deltagare

All analys är bekvämt tillgänglig via en enda instrumentpanel.

Zoom

När det gäller Zooms rapportering står du återigen inför ett lättanvänt alternativ på en sida. Du väljer helt enkelt vilken typ av rapport du vill ha: registrering, deltagare, prestation, frågor och svar och/eller omröstningsrapport. Välj vilket eller vilka webbseminarier under perioden du vill analysera och klicka sedan på "Generera CSV-rapport."

Analys: The Final Verdict

WebinarJam

Sammantaget, WebinarJamär vinnaren här. Den har fler analysfunktioner och du kan komma åt allt från en instrumentpanel. Medan med Zoom måste du ladda ner ett separat kalkylblad för varje rapport, och Zoom erbjuder inte analysrapporter för intäktsgenerering.

6. WebinarJam vs Zoom: Funktioner och funktionalitet

Både WebinarJam och Zoom erbjuder en hel del funktioner, så vi har sammanställt den här tabellen för att se hur de jämförs.

WebinarJam vs Zoom: Funktioner

WebinarJam Zoom
Anpassningsbar varumärke
Chat
Flera värdar
Varningar / meddelanden X
Händelsehantering X
Frågor och svar
Omröstningar/Röstning
Webbinarier på begäran X
Skärmdelning
Rapportering / Analytics ✓ (Begränsad)
Social Media Promotion X

Funktioner och funktionalitet: The Verdict

WebinarJam

Vinnaren? Vi ger WebinarJam högre betyg på funktionsfronten – delvis för att dess analyser är bättre, och de erbjuder ovärderliga funktioner som händelsehantering och sociala medier verktyg.

Zoom fokuserar mer på digitala möten/event, så när det gäller marknadsföring är de inte lika inriktade som WebinarJam.

7. WebinarJam vs Zoom: Integrationer

WebinarJam

WebinarJam integreras med en omfattande lista över tredjepartsverktyg – inklusive marknadsföringslösningar, kundvagnar, CRM och många fler. Populära integrationer inkluderar MailChimp, ConvertKit, iContact, ActiveCampaign, Zapier, Twilio och, naturligtvis, YouTube Live.

WebinarJam integrationer
Källa: WebinarJam

Zoom

Zoom integreras också med andra plattformar genom Zapier, inklusive Outlook, Google Kalender, Google Drive, Skype och Microsoft (One Drive).

Zoom App Marketplace och integrationer
Källa: Zoom

Integrationer: Domen

WebinarJam

Sammantaget, WebinarJam vinner här av flera skäl. För det första erbjuder det ett bredare urval av integrationer – särskilt när det gäller marknadsföring. Plus, WebinarJam erbjuder massor av plugins som bedömer hur deltagarna svarar på din pitch. Såg de dig live eller i repris? Var de i tid? Såg de hela tiden osv? Med den här informationen till hands får du en bättre känsla för vem din publik är, så att du kan marknadsföra till dem därefter.

8. WebinarJam vs Zoom: Prissättning

WebinarJam Priser

Hur mycket gör WebinarJam kosta?

WebinarJam har tre betalda planer, som var och en kommer med en 30-dagars pengarna-tillbaka-garanti:

  1. Grundläggande: $ 499 / år
  2. Professional: $ 699 / år
  3. Företag: $ 999 / år

Grundplanen ger:

  • Obegränsade webbseminarier
  • Presentatörgräns: 2
  • Max 500 deltagare
  • Webinariets varaktighet är begränsad till 2 timmar

Med Professional-planen får du allt som ingår i grundpaketet, plus:

  • Max fyra presentatörer
  • Max 2,000 deltagare
  • Förlängt webbinariets längd till 4 timmar per webbseminarium
  • Ett "Alltid-på" live-rum tilldelat ditt företag med din egen varumärkes-URL som är tillgänglig 24/7.
  • En panikknapp: Så du kan starta om på 10-15 sekunder om det finns ett tekniskt problem

Enterprise-planen ger dig allt i Professional-planen plus:

  • Max 6 presentatörer
  • Max 5,000 deltagare
  • Kontrollcentret: Personalen kan hantera och moderera händelsen medan du presenterar.

Vid skrivningstidpunkten, WebinarJam erbjöd en 14-dagars provperiod för bara $1.

WebinarJam Priser
Källa: WebinarJam

Priser för Zoom Webinar

Zoom har fyra prisplaner:

  1. Grundläggande: Detta är gratis
  2. Pro: $14.99/månad per värd (upp till 9 licenser)
  3. Företag: $19.99/månad per värd (från 10 licenser för $199.90/månad)
  4. Företag: $19.99/månad per värd (från 50 licenser för $999.50/månad)

Basic ger dig:

  • Obegränsade 1-till-1 möten
  • Obegränsade möten
  • Du kan ta emot 100 deltagare
  • Max 40 minuter per möte
  • Videokonferenser
  • Webbkonferenser

Pro inkluderar allt i grundplanen, plus:

  • Inget tidstak för varaktigheten av dina möten
  • Gruppmeddelanden
  • Dela skrivbord och applikationer
  • Möjlighet för lokal och molninspelning
  • Anpassat personligt mötes-ID
  • Administratörskontroller

Affärsplanen kommer med allt i de två föregående paketen, 10 eller fler värdkonton och:

  • Du kan ta emot 300 deltagare
  • Alternativ på plats
  • branding
  • Enkelt inloggning
  • Dashboard & användarhantering
Zooma prissättning
Källa: Zoom

Enterprise kommer med alla ovanstående funktioner, 100+ värdar och:

  • Du kan ta emot mellan 500-1,000 XNUMX deltagare
  • Förbättrade administratörsfunktioner
  • Utökad support och anpassningsmöjligheter
  • Ytterligare integrationsalternativ
  • Valfria professionella tjänster

Prissättning: Domen

WebinarJam

Ja, Zoom har välstrukturerade prispaket, ett generöst gratis alternativ, stöder flera värdar i sina betalplaner, och du har möjlighet att betala månadsvis (tyvärr, WebinarJam erbjuder inte detta – du måste betala årligen).

Som sagt, du kan vara värd för ett högre antal deltagare med WebinarJam som du kan göra med Zoom.

I slutändan behöver du en plan med de funktioner du behöver för att skala din verksamhet, och det är värt att budgetera för det övervägandet. Som sådan känner vi WebinarJams priser vinner.

9. Vem bör använda dessa plattformar?

WebinarJam

WebinarJam döljer inte att det är mer än bara ett kommunikationsverktyg. Dess egen hemsida säger, "Öka din försäljning och engagera fler kunder." På hela webbplatsen står det att du ska göra det "öka dina kunder" genom att prata med tusentals människor som använder WebinarJam.

Bortsett från deras påståenden är det klart WebinarJamär mer inriktad än Zoom, inte bara för webbseminarier utan också för marknadsföring i allmänhet. Enbart dess integrationer och analysmöjligheter gör att den sticker ut som ett utmärkt marknadsföringsverktyg.

Zoom

I grund och botten är Zoom utmärkt för att hålla onlinemöten, men den är inte skräddarsydd för ändamål som är bredare än så. Dess hemsida betonar anslutning, inte försäljning, och säger: "I det här tillsammans. Håll dig säker uppkopplad var du än är” och att det är "engagerade i säkerhet, säkerhet och integritet för alla Zoom-kunder."

Vad du bör tänka på när du väljer ett webbinarprogram

Varje individ och varje företag har lite olika behov och krav när det kommer till webinar programvara. Här har vi beskrivit 9, enligt vår åsikt, de viktigaste faktorerna som du bör tänka på när du väljer din webinarplattform.

1. Prissättning

För de flesta människor är prissättning en av de viktigaste faktorerna när det kommer till val av mjukvara, och webinarplattformar är inte annorlunda. Det finns en känslig balans mellan att spara pengar för ditt företag och att offra kvalitet – lyckligtvis finns det massor av prisvärda webbseminarieverktyg med ett brett utbud av funktioner där ute.

Medan små företag har ett överflöd av alternativ när det gäller att välja den bäst lämpade webinarplattformen, kan större företag behöva vara villiga att spendera lite mer om de vill bjuda in fler människor till sina webbseminarier.

2. Antal deltagare du förväntar dig

När du skalar upp din verksamhet kommer troligen fler att gå med i dina webbseminarier. Ditt webinarverktyg bör kunna skala med dig. När du väljer rätt plattform, se till att kapaciteten inte kommer att begränsa dig när som helst snart. Med detta sagt, spendera inte för mycket på den mest premiumplanen från första början när ditt företags behov inte motiverar det. De flesta webinarplattformar erbjuder nivåer, så det är alltid möjligt att börja med det mest kostnadseffektiva alternativet och uppgradera allt eftersom du växer.

3. Antal paneldeltagare/presentatörer

Hur många presentatörer räknar du med? Många webinarverktyg begränsar antalet värdar till högst 1-2 åt gången. Även om du inte vill överfulla ditt webbseminarium med för många paneldeltagare, är det bra att ha möjlighet att lägga till gästpresentatörer när du vill göra det. Se till att överväga ditt typiska usage och välj ett webbinarverktyg som bäst passar ditt företags behov.

4. Video/ljudkvalitet

När det kommer till video- och ljudkvalitet påminner webbseminarier mycket om video- eller ljudkommunikatörer. Den audiovisuella kvaliteten definierar upplevelsen dina deltagare kommer att ha under webbinariets varaktighet och kommer att lämna ett långvarigt intryck av ditt varumärke. Välj webbseminariumsverktyget som erbjuder bibehåller både ljud- och bildkvaliteten på höga nivåer. När du testar kvaliteten, se till att du använder höghastighetsinternet. Annars kan din internethastighet bli en flaskhals.

5. Videoinspelning och lagring

Att spela in dina webbseminarier är praktiskt om du vill dra nytta av dina tidigare webbseminarier genom att redigera och sälja dem som en kurs eller använda dem som en innehållsuppgradering. Under din urvalsprocess, se till att ditt webinarverktyg låter dig spela in och spara sessioner antingen lokalt eller i molnet. Den här funktionen gör att du kan minska antalet livewebinarier du behöver vara värd för

6. Kundtjänst

När det kommer till webbseminarier är förstklassig kundservice avgörande. Oavsett leverantör kommer du någon gång att hamna i en klibbig teknisk situation där utmärkt kundservice kommer att rädda din dag. Du bör alltid försöka välja en webinarprogramvara som har introduktionshjälp eller till och med dedikerade kontoansvariga som hjälper dig så länge du stannar hos dem som kund.

7. Deltagares deltagande

Har du tittat på funktioner för deltagares deltagande? En bra plattform för webbseminarium bör erbjuda åtminstone ett fåtal sätt på vilka deltagare kan engagera sig med arrangörer. De mest populära funktionerna inkluderar publikchattar, omröstningar och att främja en publikmedlem att ställa sina frågor via video som presentatör. Underskatta inte dessa funktioner eftersom en mycket engagerad publik är mer benägen att konvertera som en framtida kund.

8. Rapportering

Fler och fler företag märker möjligheten att utnyttja webbseminarier som en möjlighet att generera potentiella kunder. Webbseminarier blev mycket mer än bara en presentation; de är en affärsmöjlighet. Det är där rapportering kommer in. Se till att ditt webinarverktyg är utrustat med en robust rapporteringssektion där du analyserar dina deltagares beteende och mycket mer.

9. Säkerhet

Sist men inte minst bör du se till att ditt webinarverktyg ger en viss nivå av datasäkerhet. I takt med att webbseminarier blir mer populära, blir dataintrång en ny normal. Du kommer ofta på att du samlar in känslig information från dina deltagare som litar på att du hanterar deras data. Låt inte det förtroende försvinner eftersom ditt webbseminarium inte har infört vissa säkerhetsfunktioner.

WebinarJam / Zoomalternativ

Som du kan förvänta dig finns det mycket fler webinarleverantörer än Zoom och WebinarJam som vi har fokuserat på i den här artikeln. Om du vill överväga ytterligare alternativ, kolla in:

WebinarJam vs Zoom: Vanliga frågor (vanliga frågor)

F: Hur använder man Zoom Webinar?

1. Köp en webinarplan – För att vara värd för ett webbseminarium måste du köpa en webinarplan med 100, 500, 1000, 3000, 5000 eller 10000 deltagare.
2. Schemalägg ett webinar och skapa en registreringssida – Webinarier kan kräva föranmälan innan evenemanget. I det här fallet bör du skapa en registreringssida med en webbinarbeskrivning, agenda och tidpunkt. Alternativt kan värden stänga av registreringen för webinariet. Deltagarna kommer fortfarande att behöva ange sitt namn och sin e-postadress när de går med i webinariet.
3. Bjud in deltagare och paneldeltagare – När ett webbseminarium är ett stängt evenemang, se till att skicka inbjudningar till dina deltagare. Om du håller ett allmänt tillgängligt webbseminarium, se till att marknadsföra ditt webbseminarium för att få önskat antal registreringar.
4. Godkänn deltagare – Glöm inte att godkänna dina deltagare om automatisk registrering har stängts av.
5. Starta ett webinar – Gå till Zoom webbportal och klicka på 'Webinars' och gå till fliken 'Meetings' och klicka på 'Start'. Alternativt, om du har lagt till webinariet i din kalender, klickar du på länken till ditt webinar-id som visas på evenemanget.

F: Gör det WebinarJam erbjuda en provperiod?

Ja, WebinarJam erbjuder 14 dagars provperiod för $1 och en 30-dagars riskfri pengarna-tillbaka-garanti, vilket innebär att du får totalt 44 dagars provperiod.

WebinarJam vs Zoom: Sammanfattningsvis

Så där har du det, vårt synsätt WebinarJam vs Zoom. Vi tror att Zoom är en solid plattform för onlinemöten, medan WebinarJam är ett kraftfullt marknadsföringsverktyg.

För både företag och soloprenörer, WebinarJamhar kraften att vara värd för storskaliga evenemang och har bättre marknadsföringsmöjligheter. Till exempel tillåter dess förkonfigurerade videoinjektioner att inkludera kundrekommendationer, dataanalys gör det möjligt att spåra deltagarnas engagemang och uppföljningsverktyg gör det lättare att sälja efter att webbinariet avslutats.

Varför inte ge WebinarJam ett försök och berätta för oss hur du kommer på att skala din verksamhet? Lycka till!

Fortfarande inte säker på om WebinarJam är rätt val för dig? Läs vår djupgående WebinarJam översyn att lära sig mer.

Axel Grubba är grundaren av Findstack, en B2B-programvarujämförelseplattform, med sin bakgrund som spänner över managementkonsulting och riskkapital där han investerade i mjukvara. Axel har nyligen utvecklat en passion för kodning och tycker om att resa när han inte bygger och förbättrar Findstack.
Prenumerera, få programvaruerbjudanden direkt till din inkorg.
Ansluta sig 5,300 XNUMX+ andra företagare hålla dig uppdaterad om alla de senaste erbjudandena.
Noll spam. Avsluta prenumerationen när som helst.

Liknande produkter...

WebinarJam Logotyp
3.7
(55)
Från 39.00 USD/månad
WebinarJam hjälper företag att skapa och genomföra webbseminarier, utformade för att utöka ett företags r... Läs mer