De bästa mjukvaruplattformarna för virtuella evenemang 2025

Axel Grubba, 04 mars 2024
De bästa mjukvaruplattformarna för virtuella evenemang 2025
Börja sälja digitala produkter med Crevio
Crevio Logotyp
Crevio
Sponsrade
5.0
(1)
$ 29.00 / mån
Crevio är en plattform för kreatörer att sälja digitala produkter, tjänster, kurser och tillgång till andra tredje... Läs mer om Crevio

Den virtuella evenemangsprogramvaruindustrin har genomgått en monumental utveckling under de senaste åren. Före 2020 var det få som visste om virtuella evenemang eftersom personliga möten var normen. Men saker och ting förändrades dramatiskt under 2020 när Covid-19-pandemin slog till. Virtuella evenemang blev populära eftersom organisationer var tvungna att anpassa sig till social distansering, resebegränsningar och kontorsstängningar som införts av regeringar för att begränsa spridningen av viruset.

Enligt Verifierad marknadsundersökning, Den globala marknaden för virtuella evenemangsplattformar är värd mer än 9 miljarder och den förväntas nå 22.75 miljarder dollar till 2028. Men med regeringar som lättar på dessa restriktioner och ökar distributionen av vacciner, kommer människor att bli bekväma med personliga evenemang igen. Betyder det att virtuella händelser kommer att försvinna? Nej. Eventplanerare kommer att dra fördel av både virtuella och personliga möjligheter för att undvika att utesluta sin publik. Det är därför Hybrid-evenemang kommer att bli populära framöver.

Vilka är de bästa plattformarna för eventprogramvara?

Med internet fyllt med mjukvaruplattformar för virtuella evenemang kan det vara en skrämmande och utmanande uppgift att välja det bästa för ditt nästa virtuella evenemang. Lyckligtvis ger det här inlägget dig en sammanfattning av de bästa virtuella evenemangsplattformarna att välja mellan:

1. Eventzilla

Bästa övergripande virtuella evenemangsplattformen

Eventzilla hemsida

EventZilla är en omfattande programvara som låter dig vara värd för och hantera ett brett utbud av virtuella, hybrida och personliga evenemang, såsom webbseminarier, konferenser, insamlingar, klasser, träningar och sporter. Med denna programvara kan du hantera evenemangsregistreringar, kampanjer, incheckningar och deltagare på ett och samma ställe. Du kan också använda den för att skapa målsidor, sälja biljetter, marknadsföra evenemang och behandla betalningar på ett och samma ställe.

Eventzilla kan integreras sömlöst med mer än 500 appar för att förenkla arbetsflöden. Till exempel kan den integreras med Google Sheets, MailChimp, HubSpot, Active Campaign och olika sociala medieplattformar som Facebook och YouTube.

Funktioner

Några av de viktigaste funktionerna i Eventzilla inkluderar:

  • Generering av rapporter i realtid: Låter dig spåra närvaro, bokning, evenemangstrafik, avbokningar, intäkter och statistiska rapporter
  • Biljettförsäljning och försäljning: Låter dig enkelt sälja virtuella evenemangsbiljetter och ta emot betalning bekvämt
  • Marknadsverktyg: Inbyggda marknadsföringsverktyg låter dig marknadsföra dina evenemang online, e-postmarknadsföringsmallar, registreringswidgets, rabattkoder och grupprabatter.

Eventzilla Priser

eventzilla prissättning

Eventzilla kommer med 3 huvudsakliga prissättningsplaner:

  • Grundläggande: $1.5 per registrering
  • Pro: 1.9 % + 1.5 USD per registrering (takst på 12.99 USD)
  • Plus: 2.9 % + 1.5 USD per registrering (högst 19.99)

2. Hej Summit

Bäst för enkel användning

heysummit hemsida

HeySummit är en plattform som låter dig skapa engagerande, konverterande och intäktsgenererande virtuella evenemang. Den kommer med ett brett utbud av organisations- och marknadsföringstullar för att spara tid och resurser när du planerar ditt evenemang. Programvaran hjälper dig också att skapa onlinekurser, organisera talserier, genomföra forskning, sprida kunskap och planera förinspelade och liveevenemang.

Programvaran integreras med nästan alla appar, inklusive Google Sheets, Zapier, HubSpot, Slack, Mail Chimp och Active Campaign.

Funktioner

  • Byggare av målsidor: Legerar dig att skapa en målsida med hög konvertering på några minuter
  • Registrering och biljettförsäljning: Låter dig enkelt, snabbt och bekvämt ställa in din anpassade registrering och biljetter
  • Rapportering och analys: Låter dig spåra engagemang och veta hur deltagare maximerar och njuter av ditt innehåll. Du känner också till alla dina registreringar och hänvisningar för att kunna organisera ett mer effektfullt virtuellt evenemang.
  • Marketing: Den levereras med kraftfulla marknadsföringsfunktioner för att marknadsföra och tjäna pengar på dina virtuella evenemang, såsom affiliate-program, swipe Copy och Testimonials.

HeySummit prissättning

heysummit prissättning

HeySummit prismodell passar alla med en stor publik eller en individ som börjar bygga en. Det kommer också med en 14-dagars gratis provperiod.

HeySummit erbjuder 3 prisplaner:

  • Förrätt: $25 per månad ($300 faktureras årligen)
  • Tillväxt: $75 per månad ($900 faktureras årligen)
  • Framgång: 195 $ per månad (2,340 XNUMX faktureras årligen)

3. Livestorm

Bäst för Analytics

livewebinar hemsida event plattform

Livestorm är en programvara för virtuella evenemang utformad för att hjälpa dig hantera webbseminarier, möten och virtuella evenemang. Det är ett allt-i-ett-verktyg, vilket innebär att du hittar alla funktioner du behöver för att ställa in, marknadsföra och starta dina webbseminarier och andra liveevenemang på ett ställe. Funktionen som gör att denna programvara sticker ut är Analytics. Det låter dig se en uppdelning av alla nyckelmått från din mjukvaruinstrumentpanel. En mer detaljerad uppdelning av händelsens nyckeltal kan ses genom att klicka på fliken Analytics och öppna fliken ''Personer''.

Livestorm integreras med många tredjepartsappar för att öka ditt kontos funktionalitet. Exempel på appar du kan integrera med Livestorm inkluderar Google Analytics, Zapier, Slack, Help Scout, Public API, Webhooks och Intercom.

Funktioner

  • Evenemangsrum: Låter dig aktivera eller inaktivera några av funktionerna som är tillgängliga i Webinar-rummet, såsom frågor, integrerade chattar och omröstningsflikar. Det låter dig också dölja eller visa dina deltagare och dölja deras efternamn.
  • E-postinställningar: Det ger dig friheten att bestämma när du ska skicka e-postmeddelanden till deltagarna. Du kan till exempel skicka en timme innan eventet börjar, några minuter innan eventet eller efter registrering.
  • Analytics: Låter dig se en uppdelning av hur din virtuella händelse presterade, till exempel antalet deltagare och antalet personer som såg reprisen
  • Automatiseringsmöjligheter: Detta gör att du kan hålla en förinspelad händelse. Automatiseringsfunktionen låter dig också dirigera deltagarna till dina målsidor. Den här funktionen låter dig också ställa in händelseregler, som att spela upp en video, starta och avsluta händelsen och omdirigera till en sida.

Livestorm Priser

prissättningsevenemang för livewebinar

Om du använder en budget för skosnören är den här plattformen lämplig för dig. Den kommer med en gratis plan som är avsedd att hjälpa dig att få kläm på plattformen. Alla betalplaner kommer med premium kundsupport, GDPR-kompatibilitet och möjligheten att få tillgång till omfattande resurser.

Livestorm erbjuder 3 prisplaner:

  • Förrätt: Det är en gratis plan för att låta användare få kläm på programvaran
  • Premie: $76 per månad ($912 faktureras årligen)
  • Företag: Faktureras enligt usage

4. BigMarker

BigMarker-logotyp
BigMarker
4.7
(417)
BigMarker är en webbläsarbaserad plattform designad för sömlös inlärning och delning genom webbseminarier och ... Läs mer om BigMarker
Jämför

Bäst för hybridevenemang

bigmarkers hemsida

BigMarker stoltserar med att vara den mest anpassningsbara webbseminarierna, mjukvaruplattformen för virtuella och hybridevenemang i världen. Med en rad marknadsförings- och intäktsgenereringsfunktioner och möjligheten att integrera med många appar och operativsystem, är denna programvara bäst lämpad för virtuella hybridevenemang.

Den kan integreras sömlöst med ledande e-post-, CRM-, marknadsförings- och kursapplikationer, inklusive video-, streaming- och sociala applikationer.

Funktioner

  • Marknadsförings- och intäktsgenereringsfunktioner: BigMarker kommer med en rad inbyggda marknadsförings- och intäktsgenereringsfunktioner för att marknadsföra ditt innehåll och tjäna pengar genom dina webbseminarier. I huvudsak kan du anpassa och skicka marknadsföringsmeddelanden, dela ditt innehåll på sociala medier, importera dina kontakter, sälja biljetter och mycket mer.
  • Målsidesmallar: Programvaran har en glittrande mängd målsidor för att öka dina omvandlingar. Och det som är bra är att de är mobilresponsiva för att ses på mobil och dator.
  • Integration: Du kan integrera den sömlöst med CRM, verktyg för marknadsföringsautomatisering, filer, videoinnehållshantering och betalningssystem för att säkerställa ett smidigt arbetsflöde.
  • Interaktiva funktioner: Tillåt dig att förbättra upplevelsen av ditt virtuella evenemang. Exempel på spännande interaktiva funktioner som följer med denna programvara inkluderar frågor och svar, uppröstning, omröstningar och frågesporter, offentlig och privat chatt, utdelat material och mer.

BigMarker prissättning

BigMarker prissättning

Prisalternativen som erbjuds av BigMarker gynnar både nybörjare och etablerade virtuella evenemangsplanerare. BigMarker kommer med fyra prisplaner:

  • Förrätt: $ 99 per månad
  • Elite: $ 199 per månad
  • Premiärminister: $ 499 per månad
  • Vit etikett: Du måste kontakta kundsupport för att få priset för denna plan

Du kan välja det årliga miljardalternativet, vilket sparar dig mycket pengar, eller det månatliga miljardalternativet.

5. InEvent

InEvent-logotyp
InEvent
4.5
(139)
Från 1200.00 USD/månad
InEvent är en pålitlig lösning för hantering av evenemang byggd för att hjälpa företag inom nyckelbranscher att effektivisera... Läs mer om InEvent

Bäst för anpassning

InEvent är en av de mest kraftfulla mjukvarorna som är utformade för att vara värd för professionella webbseminarier och virtuella och hybridevenemang. Upplevelserna som erbjuds av denna virtuella evenemangsplattform kan utan ansträngning förvandla deltagare till leads och kunder, och därigenom öka försäljning och vinst för evenemangsarrangören.

Programvaran integreras sömlöst med många applikationer, vilket gör att du kan automatisera uppgifter och fokusera på det som är viktigast. Exempel på applikationer den integreras med inkluderar HubSpot, Google Dokument, Google Kalkylark, Pipedrive, E-post från Zapier, Google Calender, Salesforce och mer.

InEvents slår annan virtuell mjukvara på grund av dess höga anpassningsmöjligheter som gör att den kan stödja olika händelser och samtidiga händelser.

Funktioner

  • Analyser och rapporter: Den kommer med en överlägsen analys- och rapporteringsfunktion som låter dig se din leadsresa. Du får också se de exakta stegen dina deltagare tog med ett tabellvyformat. Fliken ''funktioner'' låter dig se djupare in i varje deltagares steg genom att navigera genom e-postmeddelanden, feedback, utgifter, omröstningar, intäkter, utgifter och anpassade fält.
  • Inbyggt registreringssystem: Denna funktion låter dig samla in data, skriva ut märken och behandla betalningar
  • Support dygnet runt: Denna leverantör erbjuder support dygnet runt i form av e-post, biljetter och livesupport
  • Lättanvänt gränssnitt: Den kommer med en intuitiv design så att du snabbt kan navigera på plattformen. Den kommer också med alla verktyg du behöver för evenemangsengagemang och ledning.

InEvent-prissättning

InEvent erbjuder gratis provperiod innan full programvara köps. Deras prissättning är ganska transparent: inga dolda avgifter och inga konfigureringsavgifter. Plattformen kommer med 2 prisplaner:

  • V&H Advanced: $ 9990 per år
  • V&H Full: Du måste också kontakta supporten för mer information om dess pris

Det finns också en plan för webbseminarier som börjar kl $600/månad för 500 deltagare. Webinarplaner gör det möjligt att välja antingen månadsvis eller årlig fakturering.

6. Hoppin

Bäst för nätverk

hopins hemsida

Hopin är en virtuell evenemangsplattform som kopplar samman individer eller samhällen globalt genom virtuella, hybrid- och personliga evenemang. Med den här plattformen kan människor ansluta, lära sig och interagera med globala publiker. Det är känt för sina kraftfulla nätverksmöjligheter, vilket är anledningen till att det är värd för stora virtuella evenemang, som bröllop, stora internationella konferenser och storskaliga tekniska evenemang.

Den integreras med vilken programvara du vill använda i en virtuell eller hybrid händelse, som t.ex Hubspot, Zapier, Eventsbrite, Pardot, MailChimp, Adobe Marketo Engage och Slido.

Funktioner

  • Event Builder: Byggaren kommer med ett anpassningsbart gränssnitt som låter dig skapa ett evenemang på några minuter och förenkla din evenemangshantering.
  • Säkerhet och integritet: Plattformen har interna och tredje parts säkerhetsteam för att säkerställa din nätverkssäkerhet, datasäkerhet och datasekretess.
  • Avancerade verktyg: Hopin kommer med kraftfulla verktyg som gör att du kan vara värd för ett minnesvärt evenemang. Till exempel:
  • Analysverktyg som låter dig få insikter i deltagarnas beteende och spåra potentiella kunder
  • Dedikerad produktsupport som tillåter e-post- och chattsupport dygnet runt
  • Avancerade varumärkesalternativ som låter dig anpassa e-postmeddelanden och händelsetext

Hopin prissättning

hoppin prissättning

Hopins prismodell passar många evenemangstyper. Hopins prissättningsplaner ser ut så här:

  • Free: Gäller om du har upp till 100 deltagare.
  • Förrätt: Kostar $99 per månad och du får tillgång till alla plattformens kärnfunktioner
  • Tillväxt: Kostar $99 per månad för 5 administratörer. Du får tillgång till mer avancerade verktyg för att vara värd för ditt virtuella evenemang.
  • Företag: Du får tillgång till fler funktioner än tillväxtplanen. Du måste kontakta supporten för att få information om priset.
  • Företag: Du får tillgång till Hopin-klockor, visselpipor och fler funktioner. Du måste kontakta supporten för att få prisinformation.

7. Zoom

Bäst för små virtuella evenemang

zoom hemsida händelseplattform

Zoom är en av de mest populära plattformarna för virtuella evenemang. När personliga möten inte kan äga rum utnyttjar de flesta denna plattform för att virtuellt få kontakt med kollegor. Även om det är en favorit bland privatpersoner, är det bäst lämpat för små virtuella evenemang fokuserade på videokonferenser. Däremot kan stora organisationer använda Zoom Room, mot en extra kostnad, för att hålla virtuella möten.

Den är integrerad med över 1500 appar på Zoom-appmarknaden för att öka ditt arbetsflöde och samarbete. Andra appar som integreras sömlöst med Zoom inkluderar Google Workspace, Mentimeter, AskAway, DocuSign eSignature och AI-visitkort från Warmly.

Funktioner

  • Virtuell bakgrund: Det är en av de framstående funktionerna i Zoom. Funktionen Virtual Back Ground låter dig dölja ditt rum, speciellt om det är rörigt och du inte vill att andra deltagare ska se det.
  • Ljudavskrift: Med den här funktionen kan du registrera vad som diskuteras under ett möte. Funktionen kan transkribera ljud från alla Zoom-möten och lagra det i en VVT-fil.
  • Inaktivera ljud/video: Den här funktionen låter dig inaktivera ljud eller video när du går med i ett Zoom-möte för att undvika störningar.

Zooma prissättning

zoom prissättning händelseplattform

Zoom kommer med 4 prisplaner:

Grundläggande

  • Perfekt för personliga möten
  • Det är gratis
  • Rymmer upp till 100 deltagare
  • Du är värd för obegränsade gruppmöten i högst 40 minuter
  • Du kan komma åt privat och gruppchatt

Pro: $149.90 per år

  • Perfekt för små team. Den inkluderar alla fördelar med grundplanen plus:
  • Rymmer max 100 deltagare
  • Låter dig vara värd för stora möten med upp till 1000 personer
  • Låter dig hålla upp till 30 timmars gruppmöten.
  • 1GB molninspelning
  • Strömmande sociala medier

Verksamhet: $199.90 per år

  • Idealisk för småföretag
  • Den innehåller alla fördelar med Pro plus:
  • 300 deltagare max
  • Large Meeting-tillägg låter dig vara värd för upp till 1000 deltagare
  • Förmåga att spela in utskrifter
  • Enkelt inloggning
  • Företagets varumärke
  • Hanterade domäner

Företag: $240 per år

  • Idealisk för företag
  • Inkludera alla fördelar med affärsplan plus:
  • Möten för upp till 500 personer
  • Spela in transkript
  • Obegränsad publiklagring

Bästa gratis virtuella evenemangsprogramvaruplattformar

Några av de virtuella evenemangsprogramvaruplattformarna som diskuteras ovan erbjuder gratisversioner. Men de kommer med begränsade funktioner. Till exempel, vissa gratisplaner ger inte kundsupport. Om de gör det ger de bara onlinesupport. Dessutom begränsar gratisversionerna antalet personer du kan vara värd för i ditt virtuella evenemang. Till exempel låter gratisversionen av Zoom dig vara värd för maximalt 100 deltagare. Betalversionerna å andra sidan låter dig vara värd för upp till 1000 personer.

Gratisversionerna kommer också med tidsbegränsningar. Till exempel låter gratisversionen av Zoom dig vara värd för ditt virtuella evenemang i högst 40 minuter. Efter 40 minuter kopplas alla bort från mötet.

Dessutom tillåter vissa gratisversioner inte att du tjänar pengar på dina webbseminarier och virtuella evenemang. Det beror på att de inte har marknadsförings- och intäktsgenereringsverktyg som målsidor, premiumbiljetter och affiliate-provisioner. Det finns många gratis mjukvaruplattformar för virtuella evenemang där ute, som AirMeet, FLOOR och RegFox. Du kan dock få gratisversioner från de bästa virtuella evenemangsplattformarna som diskuterats ovan, som Zoom, Livestorm och Hopin.

Köpguide för virtuella evenemang Programvaruplattformar

Vad är programvaruplattformar för virtuella evenemang?

De är onlineverktyg som hjälper individer och organisationer att hålla värd för och hantera onlineevenemang, såsom webbseminarier, konferenser, seminarier och mässor och utställningar. De hjälper också till att ansluta, engagera sig, samarbeta med och dela information med deltagare.

Vilka är fördelarna med mjukvaruplattformar för virtuella evenemang?

Även om fördelarna med mjukvaruplattformar för virtuella evenemang kan ses från verktygen som diskuterats ovan, är de viktigaste framhävda nedan:

Nå en global publik

I dagens digitala värld skaffar företag kunder utanför gränserna. Virtuella evenemangsplattformar gör att du kan få kontakt med kunder över hela världen.

Kostnadsminskning

Personliga evenemang kommer med enorma kostnader. Till exempel utrustning (mikrofon, LED-skärmar med mera), lokal, resor, boende och mat och dryck. Virtuella evenemang hjälper till att bli av med dessa kostnader.

Skala snabbt

Vissa virtuella evenemangsplattformar som Hopin kan ta emot mer än 100 000 personer. Det är sällan man ser personliga möten med det antalet. Det betyder att du snabbt kan skala din verksamhet med virtuella evenemangsplattformar.

Vad du ska leta efter i bästa virtuella evenemangsplattforms?

Vilken typ av programvara för virtuellt evenemang du väljer kommer att avgöra om ditt virtuella evenemang blir en framgång eller inte. Välj därför en plattform som har alla viktiga funktioner för att hålla ett framgångsrikt virtuellt evenemang. Här är en översikt över viktiga funktioner att tänka på:

Säkerhet och support

För att ha ett framgångsrikt virtuellt evenemang behöver du ett gediget supportteam för att göra ditt och deltagarnas arbete enklare. Så se till att plattformen du väljer har supportfunktioner som e-post- och chattsupport, händelseövervakning, en dedikerad kontoansvarig, evenemangsdagstjänster och högtalare.

Säkerheten för plattformen är också viktig. Du vill inte att din data och deltagarnas data äventyras. Så se till att plattformen du väljer är CCPA, GDPR och PCI-kompatibel. Se också till att plattformen kan kryptera data, visuella och ljudsignaler.

Intäktsgenerering

Oavsett vilken typ av evenemang du vill vara värd för, vill du tjäna pengar på det. Så välj en plattform som har inbyggda intäktsgenereringsfunktioner, såsom biljettförsäljning, annonsutrymme för sponsring, betalningsalternativ, målsidor och mer.

Automationsfunktioner

Automatisering sparar mycket tid som du kan styra till andra användbara aspekter av dina evenemang. Så se till att plattformen du väljer har förmågan att automatisera uppgifter som biljettförsäljning, evenemangsregistrering, betalningshantering och e-postmarknadsföring.

Deltagarens engagemang

Målet med att organisera ett virtuellt evenemang är att uppnå en hög nivå av deltagarnas engagemang. Till skillnad från personliga evenemang där människor träffas ansikte mot ansikte, kan det vara en utmaning att uppnå den nivå av engagemang du vill ha med ett virtuellt evenemang. Därför behöver du verktyg för att öka ditt virtuella evenemangsengagemang. Så se till att plattformen du väljer kommer med engagemangsfunktioner som gamification, liveundersökningar och chatt i flera nivåer.

Att välja den bästa virtuella evenemangsplattformen

Från den bästa programvaruguiden för virtuella evenemang är interaktioner en kritisk punkt i ett framgångsrikt virtuellt evenemang, oavsett om det är värd till deltagare eller deltagare till deltagare. Det är därför som utvecklarna av dessa plattformar inkluderar engagerande interaktionsfunktioner i programvaran som polling, gamification, livestreaming, Q&A-sessioner och virtuella bås. Integration är också en nyckelkomponent i programvaran för virtuella evenemang. Eventarrangörer vill dela sina liveströmmar på olika sociala medieplattformar för att få trafik, leads och försäljning. Det är därför de bästa virtuella evenemangsplattformarna möjliggör integration av flera appar, såsom integration med sociala medier för att underlätta det. Rapportering och analys är en annan vanlig funktion på de flesta virtuella evenemangsprogram som diskuterats ovan. Alla virtuella eventarrangörer skulle vilja få feedback från sina virtuella event för att förbättra vissa aspekter av sitt virtuella event. Den bästa programvaran för virtuella evenemang bör göra det möjligt för arrangörer att få tillgång till engagemangsstatistik, såsom registrering, närvaro och omröstningar. Nedan är en översikt över de 5 bästa plattformarna för virtuella evenemangsprogramvaror baserade på användningsfall:

  1. Eventzilla: Lämplig för alla typer av evenemang, såsom klasser, konferenser, insamlingar, sportevenemang, utbildningar, webbseminarier, virtuella evenemang och hybridevenemang. Den har alla funktioner du behöver i alla typer av onlineventilation, som mobilappsintegration, rapportering och analyser, grupprum, konferensinspelning och biljettförsäljning, skärmdelning, polling och mycket mer.
  2. Hej Summit: HeySummit utmärker sig när det kommer till användarvänlighet. Den har en användarvänlig instrumentpanel som till och med en nybörjare virtuell evenemangsplanerare kan navigera. Det är enklare att konfigurera och evenemang på plattformen eftersom inställningsfliken visas på instrumentpanelen. Andra funktioner som att sätta upp en kampanjbanner, ändra din domän och ställa in dina anpassade e-postmeddelanden visas tydligt på instrumentpanelen.
  3. Livestorm: Det utmärker sig i Analytics. Den har ett kraftfullt analysverktyg som låter dig få feedback om registrering, närvaro, omröstningssvar och omvandlingar.

Detta är en sammanfattning av våra bästa mjukvaruplattformar för virtuella evenemang. Nästan alla dessa plattformar kommer med de nyckelfunktioner du skulle vilja ha i en virtuell evenemangsprogramvara som anpassning, marknadsföring och intäktsgenerering, engagemang, evenemangsinspelning, deras partiintegrering, omröstning, undersökning, skärmdelning och mer. Den programvara du väljer bör dock vara beroende av kraven för ditt virtuella evenemang. Till exempel, om du letar efter en virtuell evenemangsprogramvara för nätverk, är Hopin den bästa. Om du vill hålla stora hybridevenemang är BigMarker det bästa alternativet. Om du vill vara värd för ett litet evenemang med mellan 3 till 100 personer är det en bra idé att välja Zoom.

Axel Grubba är grundaren av Findstack, en B2B-programvarujämförelseplattform, med sin bakgrund som spänner över managementkonsulting och riskkapital där han investerade i mjukvara. Axel har nyligen utvecklat en passion för kodning och tycker om att resa när han inte bygger och förbättrar Findstack.
Prenumerera, få programvaruerbjudanden direkt till din inkorg.
Ansluta sig 5,300 XNUMX+ andra företagare hålla dig uppdaterad om alla de senaste erbjudandena.
Noll spam. Avsluta prenumerationen när som helst.

Liknande produkter...

BigMarker-logotyp
4.7
(417)
BigMarker är en webbläsarbaserad plattform designad för sömlös inlärning och delning genom webbseminarier... Läs mer
InEvent-logotyp
4.5
(139)
Från 1200.00 USD/månad
InEvent är en pålitlig lösning för eventhantering byggd för att hjälpa företag inom nyckelbranscherna ... Läs mer
Zooma evenemang och webbseminarier Logotyp
4.4
(276)
Från 79.00 USD/månad
Zoom kan vara programvara som du redan är bekant med, men deras videowebinarium är definitivt ett... Läs mer