Zoho Workplace Prissättning: $4.00 till $7.00/månad
Zoho Recensioner av arbetsplatspriser
Inspelningsfunktion och pris är bäst i detta fall.
Det finns inte mycket negativt att säga om Zoho Möte
Det är mycket fördelaktigt för att genomföra affärsmöten och spela in dem effektivt.
Zoho Connect gör det enkelt att spåra ansökningar, kandidaters feedback och närvaro, och det är enkelt att använda för kandidaten, ur ett medarbetarengagemangsperspektiv.
Minst hjälpsam om zoho Ibland ger det felmeddelanden för kandidater att stämpla in och ut, sedan ger det problem att spåra närvaron och det blir problem för lönehanteringen.
Med hjälp av zoho Anslut, du kan samla allt under ett och samma tak vilket sparar mycket pengar. Det är som att vi bara behöver köpa en applikation så är det klart.
Jag älskar introduktionspriset för Zoho Webinar eftersom jag inte är redo att binda mig till konkurrenternas enorma månadskostnader.
Jag har inte stött på något jag inte ogillar än, men jag ska berätta det!
Jag kan nå ut till människor med en gratis workshop – något jag brukade göra personligen. Det är en fantastisk leadgenerator!
Zoho ger vad de lovar, de är bäst, vi använder Zoho applikationer för att lösa många av våra affärsproblem, vare sig det gäller CRM, HRM, e-post och mycket annat. Under COVID-förhållandena började vi använda Zoho möte och det fungerade utmärkt och löste vårt problem med att arrangera regelbundna möten med tydlighet. Jag är personligen väldigt glad över att ha Zoho team tillsammans med oss på vår framgångsresa.
Det finns inget att ogilla, även om jag skulle vilja ha fler deltagare på webbinariet till lägsta pris. Men återigen, kostnaden är så låg som möjligt, vilket gör plattformen till den bästa av alla.
Dagliga hinder, klientmöten, enskilt möten, you name it, Zoho löst och omhändertaget av varje aspekt mycket noggrant
Den kan integreras med andra applikationer. Den kan skapa dokument, dela filer, hantera datasäkerhet och nyheter i realtid.
Du måste ha internetåtkomst för att använda den. Kostnaden är lite hög, men totalt sett anser jag att det är ett bra köp.
Samla många resurser på en enda plattform. I vår organisation har vi en mycket centraliserad innehållshantering och användning. Zoho Vi har en kommunikationslösning som hjälper oss i vardagen och ökar medarbetarnas produktivitet. Det är ett helt anpassningsbart verktyg. Vi kan lägga alla dokument i molnet. Den har utmärkta applikationer och lyckades överraska mina förväntningar gällande programvaran.
Zoho Connect erbjuder alla funktioner från andra styrelseportalsystem till ett MYCKET vänligare pris. Även våra tekniksvaga medlemmar har kunnat förstå det enkla gränssnittet. Det har effektiviserat kommunikationen med styrelsemedlemmarna och gjort alla nödvändiga dokument mycket mer tillgängliga än att använda box.com. Medlemmar kan ladda upp sina egna rapporter inom ett definierat organisationssystem, vilket minskar arbetsbördan för vår sekreterare och webbansvariga.
Om du inte bokmärker din "nätverkssida" när du skapar den först, verkar det inte finnas ett enkelt sätt att navigera från dig. Zoho Koppla profilen till "Företag"-sidorna. Kanske är jag bara blind... Användarsupporten är lite långsam - vanligtvis 3 dagar på sig att svara på mina frågor. MEN mina frågor har besvarats fullständigt och jag har kunnat få den funktionalitet jag letade efter.
Zoho Connect effektiviserar kommunikationen, minskar tiden som läggs på att samla information inför styrelsemöten, eliminerar behovet av att bläddra igenom högar med papper eller hundratals e-postmeddelanden för att hitta de rapporter som behövs. Det stöder online-omröstningar och låter dig dokumentera omröstningen.
Enkelt modernt användargränssnitt, lätt att använda, ingen utbildning krävs. Gratis- och betalversioner, och gratisversionen är väldigt, väldigt användbar, obegränsat antal användare, kan lägga till anpassade appar, chattrum. Jämförs positivt med liknande appar från de stora, men till en bråkdel av priset, typiskt för Zoho. Zoho Connect inkluderar en wiki (tidigare en fristående app). Du kan bygga appar och bädda in dem, från enkla (lunchbeställningar, samåkning) till komplexa.
Skulle vilja se krokar i andra Zoho Appar för att dela projekt, erbjudanden etc.
Drunknar vi i e-post? Ett sätt att lindra det är att flytta intern kommunikation från e-post till Connect och frigöra din inkorg för kundvänd kommunikation.
Det är en mycket bra och lättanvänd applikation. Gör jobbet på ett kostnadseffektivt sätt.
Video- och ljudkvaliteten kan vara bättre. Det är allt.
Anslutning till klienterna