( 25 )
Unclaimed: Are arbetar kl Postmark ?
Postmark Prissättning: $1000 till 1200.00 USD/månad
Poststämpel Prisrecensioner
Vi har använt Postmark för att skicka transaktionella e-postmeddelanden från WordPress webbplatser som använder Postmarks plugin och det har hjälpt till att åtgärda problem med postleverans för alla webbplatser utan problem. Det är enkelt att installera och resultaten är fantastiska.
Det finns inte mycket att ogilla, prissättningen är rimlig och vi har inte märkt några avbrott under de senaste två åren vi använt deras tjänster. Men upplägget med flera konton/byråer skulle kunna hanteras bättre.
Vi använder Postmark för att åtgärda problem med e-postleverans från WordPress webbplatser.
Postmark har den bästa leveranssäkerheten jag sett och utmärkt leveranshastighet. De har snabba svarstider och supportpersonalen vet vad de pratar om. Deras DMARC-verktyg är ovärderliga.
Det finns inte mycket att ogilla med poststämpeln. Deras per-message Prissättningen är högre för låga volymer, men de har ett lägre lägsta utgångspris och det skalas bättre än de flesta.
Jag använder mestadels Poststämpel för transaktionell registrering, e-postverifiering, återställning av lösenord och aviseringar. Den största fördelen har varit att e-posten levereras snabbt och att den faktiskt når inkorgen.
Vi flyttade våra transaktionella e-posttjänster från en annan leverantör, möjligheten att skapa mallar med enkel integration (och genererad kod för varje mall) gjorde flytten enkel, och leveransen av e-postmeddelanden ökade också.
Poststämpeln var något dyrare än vår tidigare leverantör, men den tekniska supporten och leveransen förbättrades, så den är fortfarande värd pengarna.
Vi ville göra våra e-postmallar abstrakta, och Poststämpelmallarna löste detta bra.
Postmark skickar mina transaktionella e-postmeddelanden. De kan sina verktyg och de gör sitt jobb rätt. Jag kan fokusera på min produkt i vetskapen om att e-postmeddelanden kommer att skickas. Kostnaden är mer än rimlig och e-posttaggning och aktivitetsrapportering gör att jag visuellt kan kontrollera exakt vad som skickades till vem. Supporten är också utmärkt.
Det finns inget att ogilla. Jag skulle inte ens föredra att tjänsten var gratis!
Att skicka transaktionsmejl är en grundläggande del i varje SaaS- eller digital B2C-tjänst. Det är också en knepig verksamhet på grund av det komplexa ekosystemet av e-postleverantörer och spammare. Att låta experter hantera det för en bråkdel av kostnaden jag skulle behöva klara av att göra det själv är rätt affärsbeslut.
Det jag gillar med den här typen av kodförfrågningar är hur enkla prissättningen är, det sätt jag kan anpassa mina e-postmeddelanden till andra kunder jag har i min e-postlista. Jag gillar också när jag kan få tydliga och koncisa resultat och analysera dessa resultat via e-post, vilket jag tycker är väldigt användbart. Som någon som använder kod via e-post tycker jag att det är väldigt intuitivt att jag kan använda en del av de färdigheter jag lärt mig och lägga till dem i en applikation som verkligen kan göra skillnad i mina e-postkampanjer.
Nackdelarna är att det är lite dyrt, och jag gillar inte den månatliga återkommande avgiften. Å andra sidan är det trevligt att ha tydliga månatliga priser, men det är fortfarande väldigt dyrt. Jag tycker också att kod är väldigt svårt att lära sig för någon som är kunnig eller inte kunnig om kod, så man måste ha det i åtanke när man använder den här programvaran. Jag visste inte det när jag började, men jag hade lärt mig det.
Jag löser många av mina unika avancerade e-postkunskaper och problem från det här programmet i programvaran. Jag tycker att det var väldigt enkelt att försöka få mer avancerade e-postkampanjer och analyser från mina e-postmeddelanden, och att ta reda på varför mina kunder agerar som de gör gör det verkligen enkelt att lista ut det i programvaran. Jag tycker att e-postleveranserna är konsekventa och tillförlitliga, något som vi behövde för vår verksamhet och när jag behöver det för min del av mitt förvärv av min e-postlista här, så det var väldigt enkelt att integrera allt.
Vi använde Postmark för all vår transaktionella e-post, och vi har tyckt att de är extremt enkla att använda. Deras integration med Heroku samt ett brett utbud av språkspecifika bibliotek har gjort det väldigt snabbt att komma igång med dem. För de flesta transaktionella e-postmeddelanden är implementeringen av Postmark-utskick i en app nästan en enda sak, vilket är fantastiskt.
Jag har upplevt att deras webbdashboard är lite otydlig gällande en del data, men mycket av detta kan bero på min egen bristande erfarenhet av användargränssnittet (som jag har använt väldigt lite). Det är möjligt att deras prissättning blir dyr vid höga volymer, men vi har inte upplevt detta.
Vi behöver ett snabbt sätt att snabbt och enkelt få ut transaktionella e-postmeddelanden. Postmark har gjort ett bra jobb med att göra det enkelt, och även med att guida oss genom de olika domänkonfigurationer som krävs för att allt ska fungera korrekt.
Postmark är en riktigt bra tjänst och den får jobbet gjort när vi levererar e-post till våra mottagare. Det uppstår nästan aldrig några problem (t.ex. att e-postmeddelanden blockeras som vissa andra leveranstjänster). Vi kan bättre erbjuda webbplatsunderhåll och webbhotell PLUS e-postleveranstjänster, vilket är en utmärkt helhetslösning för kunderna. Ett råd jag skulle ge till de som är tveksamma är att prova den kostnadsfria provperioden av Postmark för att se om det passar ert företag.
Priset är inte lika konkurrenskraftigt som andra alternativ, vilket ibland kan vara ett problem i hanteringen av kunder. Utbildningsmöjligheterna är också minimala om man inte vet var man ska börja, vilket ibland kan vara ett problem. Den största ogillandet ur teknisk synvinkel är att det inte finns något arkiveringsalternativ. Vissa kunder gillar den här funktionen när de arbetar med oss, så det är en sak som kan få oss att titta på andra transaktionella e-posttjänster.
Vi kan använda Postmark internt för att hantera transaktionella e-postmeddelanden, vilket är en stor fördel eftersom vi inte behöver söka igenom enskilda e-postmeddelanden när vi behöver söka upp något. Om något skulle gå fel kan vi helt enkelt kontrollera med Postmark. När det gäller våra kunder kan vi använda Postmark för att leverera alla nödvändiga e-postmeddelanden nästan alltid utan problem, vilket ger oss trovärdighet att få jobbet gjort när vi säger att vi kan hantera deras e-posttjänster.