Unclaimed: Are arbetar kl Overpass ?
Overpass Prissättning: Börjar vid $ 160.00 / månad
Overpass Alternativ Prissättning
Overpass prissättning recensioner
Overpass erbjuder en heltäckande lösning för företag som inser värdet av ett effektivt kontaktcenter, oavsett om det gäller inkommande eller utgående kontakter. Från att rekrytera talanger till ett intuitivt CRM-system gör Overpass det enkelt att snabbt publicera ett jobb, intervjua och anställa talanger, samt bygga en effektiv process med hjälp av Overpass CRM. Och även om detta är värdefullt, är deras starkaste tillgång deras interna supportteam. Deras engagemang för en exceptionell kundupplevelse är tydligt i hur de söker kundfeedback och investerar i kontinuerlig produktutveckling för att säkerställa att den lösning de tillhandahåller överträffar kundernas förväntningar.
Jag kan inte identifiera en enda sak som var otillfredsställande.
Det är dyrt och besvärligt för ett företag att bygga upp ett kundkontaktteam. För att göra det internt krävs utrustning, utrymme, programvara och tillgång till en lokal kompetenspool. Alla dessa saker kan utgöra en utmaning och försena lanseringen... samtidigt väntar potentiella säljare och kunder. Overpass löser allt detta och levererar en kapabel produkt till en bråkdel av kostnaden.
På pappret verkade det som att de skulle ha bra säljare. De hade ingen som var jättebra. Den enda personen jag anställde sparkade jag ungefär en månad senare på grund av bristande erfarenhet.
De binder dig till kontrakt genom att kalla dem "platser" och debiterar dig 320 dollar PER MÅNAD oavsett om du använder "platserna" eller inte. Jag anställde en säljare från deras webbplats, men säljaren var dålig, så jag avskedade säljaren. Men de lät mig inte ta bort den tomma "platsen". De fortsatte att debitera mig 320 dollar per månad för en "plats" när jag inte använde några säljare alls från dem. Jag försökte säga upp avtalet, men för att göra det sa de att jag var tvungen att prata med deras VD för att få tillstånd att säga upp. Även efter att mitt "kontrakt" hade löpt ut fortsatte de att debitera mig. Överfarten gjordes av svindlande säljare som sålde en hemsk tjänst.
De löste inte problemet. Deras pool av säljkandidater var mycket svag och de debiterade mig för oanvända platser även efter att jag berättat för dem att jag ville att mitt konto skulle avslutas.