Unclaimed: Are arbetar kl Campaign Monitor ?
Campaign Monitor Prissättning: $9.00 till $149.00/månad
Recensioner av prissättning för Campaign Monitor
Många mallar att börja med och enkla att anpassa efter våra egna varumärkeskrav (färger, typsnitt). Det var också ganska enkelt att länka till GA och vårt CMS (Umbraco).
Kan bli dyrt om du har flera märken så du måste välja rätt prisplan. Supporten sker endast via e-post (men jag har aldrig haft några klagomål och de är verkligen hjälpsamma).
E-postmallarna är utmärkta och anpassningsbara så att du inte behöver anlita en utvecklare och/eller grafiker. Du kan skicka din första e-postkampanj ganska snabbt eftersom programvaran är mycket intuitiv.
Campaign Monitor WYSIWYG är ganska pålitligt och intuitivt. Vi kan hantera och effektivt automatisera kundkampanjer, allt med inloggning. Det har gjort det möjligt för oss att förbättra vår organisations SEO genom att erbjuda inbyggt innehåll som framhäver vårt varumärke.
Campaign Monitor har presterat enligt våra förväntningar. Det tekniska teamet är utmärkt om det skulle vara något. Vi har inget emot det alls.
Kampanjövervakning är mycket kostnadseffektivt när man skickar e-post. Vi kan också designa nyhetsbrev och skicka dem direkt till våra prenumeranter. Det krävs inte heller mycket teknisk utbildning för användarna för att använda applikationen.
Kontogränssnittet och redigeraren är superenkla att använda. Alternativen är intuitiva och gör det enkelt att anpassa mallar. Jag uppskattar variationen av mallar, såväl som den mobila optimeringen av mallarna. Det är enkelt att göra ändringar i mallen, inklusive att anpassa den till din varumärkesstil. De tillgängliga automatiseringarna, som välkomstresan, är fantastiska och enkla att konfigurera. Jag älskar också att avgiftsstrukturen anpassas baserat på liststorlek, vilket inte alltid är ett alternativ med andra e-postleverantörer. Detta är ett bra alternativ för små men växande företag som vill göra opt-in e-postmarknadsföring på rätt sätt, men börjar med mindre marknadsföringsbudgetar.
Det vore bra att ha tillgång till att redigera HTML-koden direkt i de medföljande mallarna. Du *kan* göra detta om du laddar upp en anpassad mall, men även att tillåta begränsad HTML-åtkomst i de medföljande mallarna skulle vara bra. WYSIWYG-redigeraren på de medföljande mallarna fungerar dock bra, och hittills ser jag inga HTML-problem när jag redigerar stil etc. Även om avgiftsstrukturen skalas baserat på liststorlek, kan det vara bra att ha fler funktionsalternativ i de lägre nivåerna.
Vi fokuserar på helt frivillig e-postmarknadsföring, med ett nyhetsbrev som ytterligare en kanal för att marknadsföra blogginnehåll. Det avsedda målet är att öka engagemanget med både nuvarande fans och nya målgrupper. API-konfigurationen för ett prenumerationsformulär hade grundlig dokumentation och välkomstreseserien var enkel att konfigurera för att komma igång. Att ha ett urval av mobilanpassade mallar var också bra för att komma igång.
Mallar; Campaign Monitor ger mig och mina teamkamrater hundratals professionellt snygga mallar att välja mellan för våra e-postmarknadsföringskampanjer. Detta har gjort det möjligt för mig som icke-teknisk användare att kunna lansera e-postkampanjer utan att behöva skapa e-postdesigner från grunden. Marknadsföringsautomation; För mig bedömer jag Campaign Monitor som kungen när det gäller automatisering av e-postmarknadsföring. Med hjälp av dess visuella kundresedesigner har vi kunnat skapa unika kundresor, vilket säkerställer att kunderna får e-postmeddelanden i rätt tid när de vidtar vissa åtgärder på vår webbplats eller mobilapp.
Väldigt nöjd med min Campaign Monitor-upplevelse. Även om jag tycker att integrationen med många tredjepartsprogram inte är särskilt bra, har det ibland varit ett problem.
Campaign Monitor fungerar som ett kostnadseffektivt och ändamålsenligt sätt att nå våra kunder snabbt och i realtid. Campaign Monitor låter oss använda triggers, vilket gör att vi kan kontakta kunder via e-post, i den tidpunkt då de sannolikt kommer att göra ett köp från oss, istället för att vänta med att kontakta dem på helgerna via våra veckovisa e-postnyhetsbrev.
Enkel att använda och dra-och-släpp-funktionen när man utformar ett e-postmeddelande får konkurrenterna att skämmas. Analysverktygen är fantastiska.
Beroende på användning kan priset bli dyrt för mindre organisationer. Men om det används tillräckligt ofta är det mer än väl värt det.
Massutskickslösningar är enkla och snabba när man använder Campaign Monitor. Från registreringsformulär till import av kontakter till att skicka e-postmeddelanden är det enkelt.
Jag har tyckt att Campaign Monitor är ett fantastiskt verktyg. Som icke-IT-expert har jag tyckt att det är enkelt att installera och använda. Onlinesupporten och teamet har varit hjälpsamma och väglett mig genom allt, och Campaign Monitor fortsätter att ge information och tips kontinuerligt. Eftersom jag är baserad i Nya Zeeland undrade jag hur supporten skulle vara i min tidszon, men det har inte varit något problem.
Väldigt nöjd med Campaign Monitor. Jag skulle vilja lära mig mer om att skapa och infoga GIF-bilder. Det finns förmodligen instruktioner för detta – jag har bara inte tittat på dem än!
Kampanjövervakning har varit en kostnadseffektiv lösning för att marknadsföra våra tips till våra kunder via e-post. Eftersom vi inte är en återförsäljare kan våra mål skilja sig från andra företag som söker direktförsäljning. E-postmeddelanden till våra kunder håller våra kunder engagerade i vårt varumärke och ger oss möjligheter att utöka användarupplevelsen.sage tillfällen. Designen är professionell och våra öppningsfrekvenser är fortsatt mycket höga. Våra kunder säger att de älskar våra nyhetsbrev, de kallar det faktiskt för en tidning! Baserat på vår framgång med externa e-postmeddelanden har vi nyligen startat ett internt företagsnyhetsbrev. Detta har säkerställt att alla har god kännedom om vad som händer i vår verksamhet.
Verktygen och metoderna visar att det som är bra finns inom kampanjmonitorn, tack vare dess otaliga metoder för hantering och positionering av varumärken och produktmodeller genom reklamkampanjer som ramar in och tillför allt värde och standard till en produkt som tillverkas av arbetsgivarföretaget, hanterar korrekt utvecklingen av deras affärsverksamhet, ökar deras försäljnings- och produktivitetsnivåer, förbättrar deras kapacitet och demonstrerar sina färdigheter för att uppnå bästa möjliga resultat.
Från Campaign Monitor måste vi betona användarnas ständiga missnöje när de ser att detta fel i hög grad påverkar dess korrekta användning, där detta fel består av uppkomsten av en överdriven mängd reklam som bara maximerar svårigheten att hantera plattformen, vilket ger användarna en ganska negativ upplevelse, vilket skulle orsaka negativa åsikter och inte så uppmuntrande kommentarer om att programmet inte är lämpligt, eftersom detta uppenbarligen kommer att påverka dess rykte och existens på marknaden, eftersom många användare till och med kan ha en önskan att ta bort det från de viktigaste nedladdningsportalerna för programvara.
Jag kan ärligt säga att min erfarenhet av Campaign Monitor har varit oerhört viktig för att kunna materialisera alla de mål som användarna vill uppnå, genom att ha ett komplett och utbildat system för att korrekt genomföra alla de utvecklingsprocesser som är mycket nödvändiga och effektiva, vilket erbjuds av detta program, vilket ökar alla företagets värden till höga och stabila nivåer, tack vare dess reklam- och marknadsföringsmetoder som lyckas generera de bästa resultaten inom datadistributionssystemen, i detta fall med e-post som huvudmetod.
Jag älskar verkligen att jag kan skapa och skicka e-postmeddelanden till mina potentiella kunder. Plattformen som hjälper mig att designa mina e-postmeddelanden är fantastisk, jag behöver inte lära mig HTML! Detta hjälper mig att marknadsföra mitt företag och genererar i förtid profilvisningar som leder till försäljning. Kundsupporten via e-post är den snabbaste som finns!
För Premier-versionen av Campaign Monitor tycker jag att 149 dollar i månaden är ganska dyrt, men med tanke på att mellanpaketet fortfarande har obegränsade e-postkampanjer och automatiska e-postmeddelanden till ett mycket rimligare pris är det mycket mer överkomligt. Jag önskar att telefonsupport inkluderades i de andra paketen, men det är bara i det dyrare paketet.
Jag kan enkelt skicka ut e-postkampanjer för mitt företag, vilket i förtid driver mer försäljning. Jag har sett en enorm ökning i försäljningen, och jag tror att Campaign Monitor är anledningen till det. Med tidszonsutskick och automatiseringsprocessen kan vi skicka e-post vid den givna tiden, så att kunderna statistiskt kontrollerar sina e-postmeddelanden, över alla olika tidszoner.